Képek a semmiből, vagy valamiből, valamiért

Képek a semmiből, vagy valamiből, valamiért

Gyerekkorom űrhajói 01

Gyerekkorom űrhajói 3D modellezve 01

2016. január 03. - Bandita32

 Gyerekkoromban bár nem voltam nagy rajztehetség, űrhajókat szívesen rajzolgattam bárhová, bármikor. Így került többek közt Kölcsey Ferenc egy űrhajó armada kellős közepére irodalom könyvemben.
 Persze a fent említett rajztehetségem okán, az űrhajók nem feltétlen néztek ki úgy a lapon, ahogy a fejemben elképzeltem, de lelkes voltam és rajzoltam.
 Így lett olyan amilyen a Buck Rogers képregényből eredeztetett űrhajóm is, mely klasszikus 50-es évekbeli formákat idéz. Egyik kedvenc űrhajóm volt ez, nyilván a kevesebb rajztudást igénylő megjelenítés miatt.
 Visszatekintve, a 3D modell elkészítésének minden pillanata egy-egy csoda, ahogy gyerekkorom rajza lépésről-lépésre három dimenziós formát öntött, és egyben valami új értelmet nyert.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edoro-pictures.blog.hu/api/trackback/id/tr268233932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása